Известие

Collapse
No announcement yet.

Некъв проблем със спирачките!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не е от дисковете. Карах точно 156 1.8 която е със същите дискове и апарати и спира страаашно! Ако пасажера не очаква дет се вика мога да го искарам през джама. Не, че и моите не спират. Спират си, но педала ми не е така чувствителен. Най-горе е мек и изведнъж става твърд на долу.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17

      П.П. Това е голямо недоразумение да слагат на 156 1.8 ТС предни невентилирани дискове. Даже на 155 1.8 ТС са вентилирани
      Слагат и вентилирани.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
        Имам подобен проблем, дайте идея за сервиз къде да я погледнат, защото сменях, дискове два пъти накладки, спирачна течност, но от вчера пак почнаха проблемите спирам и като трактор.
        Всички се покриха, но аз си мисля да посетия Лисан.
        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
        Opel Astra J GTC

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
          Всички се покриха, но аз си мисля да посетия Лисан.
          Мхм... и аз днес съм на сервиз за обезвъздушаване и смяна на течноста.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            СПИРАЧКИ

            Моята е същата.Знам обаче че има предни но не и задни . Зстова спира лошо

            Comment


            • #21
              При мен всички спират. Ръчната държи перфектно. И май май аз си внушавам само, че не спира. Всеки който накрам да покара колата и казва, че са нормални спирачките и че не съм усещал усилието зарадди посртните пружини. Или остава тази алфа дето карах със зверските спирачки да е била с вентилирани дискове и други апарати.

              А относно обезвъздушаването в сервиза ми казаха, че не могат ръчно да ги обезвъздушат, и че трябвало с няква машина да се прави тази операця заради АБС-а и специално при алфата било чеп голям. Нещо което ме учуди защото системата не е кой знае колко сложна. Пак си имам серво помпа на колата. Разбирам системата да е с помпа на АБС-а, а то ..... както и да е. Те се пооправиха след няколко км каране с новите накладки. Мисля, че започнаха да се напсават и сега спира много по-добре.
              Last edited by oem; d.m.y г., 12:23.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Много поздрави им прати там в сервиза, обезвъздушават се като на жигула.Тая машина се ползава за улеснение.
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #23
                  Аз мисля сам да ги обезвъздуша. Принципно какво трябва да направя? 3-ма човека да се саберем. Един с маркуче и буркан долу на апарата, един на педала и един да долива течност? И започваме от предно ляво, предно дясно, задно ляво до задно дясно. Нали така? И държа маркучето в буркана с течност за да не влезе обратно въздух и там когато спрат да излизат мехурчета този на педала да задържи натиснат за да стегна пробката на апарата. Правилно ли е така? Има ли нещо по-особено?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Правилно е, но аз го правя по този ред, задно дясно,задно ляво,пр.дясно.пр ляво.Започвам от най далечното.
                    sigpic Alfasud/156 1.8ex
                    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                    Comment


                    • #25
                      Четох, че от най-далечното се прави когато няма АБС колата. Коли с АБС се правели от най-близкото към най-далечното. На Уното ми примерно от зад на пред ги обезвъздуавам.

                      Ти обезвъздушавал ли си си Алфата?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Обезвъздушавал съм я както описах по горе. Не виждам логиката на АБС да са по обратен ред, НО може и да си прав. Моята откак съм я направил така спирачките са перфектни.
                        sigpic Alfasud/156 1.8ex
                        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                        Comment


                        • #27
                          Хм... ми вече в няколко форума четох, че така се прави по АБС.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            а ако вместо форуми чтеш сирвизно ръководство ще видиш че редът няма значение
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #29
                              Що така?
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                По принцип всяко колело си е на отделна магистрала и нямат общо едно с друго, за това би трябвало да няма значение кое от 4-те обезвъздушаваш.
                                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                                Comment

                                Working...
                                X